مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 11:452021-05-24سياسي

پیروزی اخیر مقاومت درس بزرگ برای همه ملت های مسلمان است


نایب رییس مجلس پیروزی محور مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی را درس بزرگی برای همه ملت های مسلمان منطقه دانست و گفت:آمریکا دشمن ملت های مسلمان منطقه است و باید این کشور را ترک کند.

- ، حسن کریم الکعبی نائب رییس مجلس عراق امروز ( یکشنبه) با سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی نایب رییس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

قاضی زاده هاشمی در ابتدای این دیدار با اشاره به اشتراکات دینی، فرهنگی و قدمت تاریخی جایگاه دو کشور در منطقه، گفت: مجلس شورای اسلامی همواره از توسعه و گسترش مناسبات با کشور عراق استقبال کرده و روابط پارلمانی را تسهیل کننده این ارتباطات ارزیابی می کند.

وی افزود: روابط و مراودات دو کشور بعد از سقوط حزب بعث بسیار حسنه بوده و امیدواریم تعاملات در سطوح مختلف امنیتی، سیاسی و اقتصادی گسترش یابد.

نائب رییس مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک پیروزی مقاومت فلسطین در غزه،تاکید کرد: امروزه موازنه قدرت در جهان درحال دگرگونی است و پیروزی محور مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی، درس بزرگی برای همه ملت های مسلمان منطقه است.

قاضی زاده هاشمی، حضور آمریکا در منطقه را عامل ناامنی و بی ثباتی دانست و تصریح کرد: آمریکا دشمن ملت های مسلمان منطقه است و طبق مصوبه پارلمان عراق باید این کشور را ترک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروزی اخیر مقاومت درس بزرگ برای همه ملت های مسلمان است

پیروزی اخیر مقاومت درس بزرگ برای همه ملت های مسلمان است